2015 m. liepos 17 d., penktadienis

Virš kasdienybės kasdienybėje

Autorius Akvilė
http://www.auginustebukla.lt/ 

Ir kas sakė, kad  vaikų auginimas, tai tik košių virimas, sauskelnių keitimas, bemiegės naktys, norų/nenorų pildymas, egzistavimas tarp keturių sienų? Jei neturi senelių arti, auklės, tėtis daug dirba, tai mama neturi laiko sau? Viskas kaip ir visada priklauso tik nuo požiūrio ir noro... Man atrodo, aš niekada nesėdėjau namie ir turiu laiko sau, jei tik to man prireikia :).



Nuo to laiko, kai mažiausioji Gabrielė pasidarė mobili (pradėjo šliaužti, ropoti), aš netvarkau virtuvės, negaminu pietų, nelyginu kalno drabužių, nerenku žaislų jai miegant. :) Nes jos miegas - mano laikas: knygai, rašymui, pedikiūrui... Tiesa, gana dažnai tą laiką išnaudoju vyresnėms sesėms (pvz., knygos paskaitymui). O visą buitį atlieku kartu su vaikais, jei jau tik Gabrielė pradeda zyzti ir įsikibti į sijoną, įduodu skudurėlį, jei tuo metu tvarkausi; pasisodinu į mait. kėdutę, jei ruošiu valgį, komentuoju, ką darau, duodu jai iščiupinėti daržoves, jų lupenas, o jei įsideda į burną, ištraukiu. Na ir kas, imunitetas nuo tik stiprėja :). Tik vonios nevalau kartu dėl naudojamų valiklių, įduodu tėčiui, bet neaukoju savo laiko. :) Ir žaidimams tikrai lieka laiko kartu su vaikais :).

***

Taigi apie ką aš čia? :))) Ogi apie tai, kokia buvo šiandien nuostabi diena :). Aplakstėm miestą dėl kelių reikalų, aplankėm biblioteką (kaip man ten patinka, jaučiuos kaip knygyne - imu, renku ką noriu, tik mokėti nereikia:)).
Bibliotekoje ir jos laimikis
 O paskui važiavom į savo viečikę... Ant Nemuno kranto Santakos parke :). Pagaliau lietaus nepranašavo. :) Berods, jau šeštą ar penktą vasarą ten sėdžiu... Tai su didžiuliu pilvu, tai su dviem lakstančiais, tai jau su trim... Stebėdama gamtą, iškvėpuoju visas blogas emocijas ir sugeriu tik gerąsias. Ir smėlis, ir vanduo čia pat. Jei karšta, vaikai maudosi (tik nesakykit, kad gali kažkuo užsikrėsti, nes nešvarus vanduo - pati žinau:)). Net ir gražią vasaros dieną žmonių ten nedaug... Laikas ten ištirpsta. Mergaitės būna taip užsiėmusios, kad niekada joms nešauna į galvą susipešti. Ir man patinka būti tik stebėtoja jų laisvų-smėlio-vandens žaidimų.
 Na, raskit tokį darbą, kur pusdienį galėtum legaliai praleisti ant Nemuno kranto svajojant?

Gabrielės šiandienos veikla
 O užmigus mažiausiajai, aš turiu vėl 2-3 val. sau... Ką veikiu ant upės kranto? Šįkart spalvinau, skaičiau, rašiau... Ar pastebėjote madą mandalų spalvinimo? Regis, apie tai aplink vien tik rašoma ir rekomenduojama. Gavau ir aš dovanų mandalų spalvinimo knygelių. Išbandžiau :).  Iš tikrųjų, spalvinant tiek daug minčių sukyla, svajonių, tik spėk užsirašinėt. Dar kažkada seniai esu skaičiusi, jei suaugę žmonės spalvintų, tai nesirgtų depresija :). Tai lyg savęs harmonizavimo terapija. Ypač visoms nėštukėms, kurios domisi prenataliniu ugdymu, mandalų spalvinimą įtraukčiau kaip būtinybę. :) Girdite, nėštukes?! Ne tik sveikai maitinkitės, sportuokite (kiek leidžiama), dainuokite, klausykitės muzikos, skaitykite, bet ir spalvinkite mandalas!

Mano laikas


Įkvepiančios motinystės :) Atraskite laiko sau :)

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą